Atpakaļ

PILNĪGI JAUNAIS NISSAN NV300 NOSLĒDZ NISSAN PLAŠO VIEGLO KOMERCAUTOMOBIĻU KLĀSTU

Pieejams Panel Van, Crew Van, Platform Cab un Combi versijās.
NV300 papildina Nissan plašo vieglo komercautomobiļu klāstu.
Ideāla platforma pēc pasūtījuma veidotām versijām.
Tirgū vadošā 5 gadu / 160 000 km ražotāja standarta garantija.
2 gadu / 40 000 km tehniskās apkopes intervāls palīdz samazināt automobiļa ekspluatācijas izmaksas.
Efektīvi un jaudīgi dzinēji, degvielas patēriņš, sākot no tikai 5,6 l/100 km (Combi) un sākot no tikai 5,9 l/100 km (Van).

1.11.2016 – Nissan NV300 ir jauns konkurents vidēja izmēra furgonu segmentā un sen gaidītais Nissan Primastar aizvietotājs. Šis automobiļa modelis Nissan vieglo komercautomobiļu klāstā atrodas starp NV200, e-NV200 un NV400. Nissan šis ir īpaši svarīgs automobiļa modelis, jo tas noslēdz Nissan vieglo komercautomobiļu klāsta atjaunināšanu.

 
Ieviešot NV300, Nissan piedāvā vienu no plašākajiem komercautomobiļu klāstiem, kas ļauj dīleriem nodrošināt klientiem vienu ērtu "pieturas punktu”, kur iegādāties kā furgonus, tā pikapus un citus automobiļus.

Atbalstot zīmola plašo vieglo komercautomobiļu stratēģiju, kas ietver arī Nissan NT400 un NT500 kravas automobiļus (nav pieejami Latvijā), kā arī godalgoto pikapu Navara, – NV300 ir pieejams Panel Van, Crew Van un Combi pasažieru versijā. Turklāt tiek piedāvāta arī Platform Cab versija – šasija bez virsbūves, kas ir nevainojami piemērota platforma pēc pasūtījuma būvētu versiju radīšanai.

Dāvājot nepārspējamu sirdsmieru, NV300 ir arī 5 gadu / 160 000 km ražotāja standarta garantija, kas ir spēkā arī visiem automobilim uzstādītajiem Nissan oriģinālajiem aksesuāriem.

Pateicoties efektīvo dzinēju klāstam un zemajām automobiļa ekspluatācijas izmaksām, NV300 ir jauns "ekspluatācijas izmaksu čempions”. Tas ir pārdomāti konstruēts, lai biznesa klientiem sniegtu daudzpusīgu "mobilā biroja” vidi ar pasažieru automobiļiem raksturīgo automobiļa salona komfortu un braucienu izsmalcinātību. Papildus izcilai braukšanas dinamikai, ko nodrošina NV300, tas ir aprīkots arī ar autovadītāja palīgsistēmām un plašu drošības tehnoloģiju klāstu, padarot to par ļoti pievilcīgu vieglo komercautomobili.


Renault-Nissan alianses Sanduvilas rūpnīcā Francijā būvētais NV300 pārdošanā nonāks nākošā gada janvārī, un cenas tiks apstiprinātas tuvojoties pārdošanas uzsākšanai.

Detalizēta informācija par jauno Nissan NV300.

NV300 ir daudzveidīgi pielāgojama vieglo komercautomobiļu platforma, kas paredzēta praktiskai un lietotājam draudzīgai kalpošanai biznesa klientiem plašā nozaru diapazonā. Piemēram, transporta un loģistikas nozarē, celtniecībā, namīpašumu apsaimniekošanā, piegāžu, ātrā remonta un mobilo darbnīcu pakalpojumu sniedzējiem.

Tik plašas izmantojuma iespējas nodrošina dažādās NV300 versijas. Ir pieejamas četru izmēru Panel Van versijas (L1H1, L1H2, L2H1, L2H2), divu izmēru Crew Van versijas ar sešām sēdvietām (L1H1, L2H1) un Platform Cab versija (L2H1). Papildu pielāgojamībai ir pieejams liels skaits aizmugures un sānu durvju kombināciju – gan bez logiem, gan ar logiem. Tiem, kas pārvadā pasažierus, tiek piedāvātas divas NV300 Combi versijas (L1H1, L2H1), kur vieta atradīsies līdz pat deviņiem braucējiem.

Integrēts eksterjera dizains.

NV300 eksterjers ar nolūku ir veidots tā, lai integrētos Nissan pašreizējā vieglo komercautomobiļu klāstā, kā arī būtu pieskaņots godalgotajiem zīmola krosoveriem – Qashqai, Juke un X-Trail. "V-motion” priekšējais režģis acumirklī ļauj atpazīt automobiļa zīmolu. Automobiļa priekšējais vējstikls ir slīpāks nekā Primastar, veidojot skaidri saskatāmu robežu ar dzinēja pārsegu – šis stils visbiežāk tiek saistīts ar vieglajiem pasažieru automobiļiem.
 
Pateicoties jaunajam un izteiksmīgajam stilam, no sāniem NV300 izskatās vizuāli dinamiskāks nekā tā priekšgājējs, savukārt tā aizmugurei ir kantaina forma, kas nodrošina iespēju maksimāli izmantot pieejamo kravas telpu.

NV300 ir pieejams 10 automobiļa virsbūves krāsu klāsts – četri tīrtoņa krāsojumi: Magma Red, Mole Grey, Glacier White un Bamboo Green, un seši metāliski krāsojumi: Oyster Grey, Mercury Grey, Jet Black, Panorama Blue, Copper Brown un Stone. Standarta aprīkojumā ietilpst 16 collu tērauda diski, bet kā izvēles aprīkojumu var izvēlēties 17 collu vieglmetāla diskus.

Praktisks vieglais komercautomobilis.

Pat L1 versijā var ievietot līdz pat 3 standarta eiropaletēm, kravas nodalījums ir par 110 mm garāks nekā Primastar, un tajā bez raizēm var ievietot pat desmit 2,5 metrus garas ģipškartona plāksnes. NV300 ir pieejama arī lūka kabīnes un kravas telpas atdalošajā sienā, kas ļauj pārvadāt līdz 3,75 metrus (L1) un 4,15 metrus (L2) garus priekšmetus. Atvērtā pozīcijā lūka nodrošina 510 mm platu un 228 mm augstu atvērumu, kā arī par 41 cm palielina maksimālo kravas garumu. Atvērtu lūku droši notur divi magnēti. Zem priekšējā pasažiera sēdekļa ir otrs atvāžams vāks, kas vēl par 80 cm palielina maksimālo kravas garumu.

Papildu daudzpusību nodrošina pārdomāts aizmugurējo durvju dizains – braukšanas laikā labo pusi var turēt atvērtu, bet kreiso – aizvērtu, tādējādi var pārvadāt vēl garākus priekšmetus (atbilstoši vietējā tirgus noteikumiem).

 

Atkarībā no izvēlētās versijas, kravas ietilpība NV300 aizmugurē sasniedz 5,2 – 8,6 m3. Durvju sānu vertikālā forma palielina izmantojamo kravas telpas platību, tādēļ šis ir patiesi praktisks dizains. Salīdzinot ar Primastar, NV300 H1 versijai ir par 200 litriem lielāka kravas telpas ietilpība un H2 versijai – par 300 litriem lielāka.

Atkarībā no plānotā pārvadājamās kravas svara iespējams izvēlēties atšķirīgas NV300 versijas. Panel Van un Crew Van ir divas automobiļa pilnas masas versijas (2,7 vai 2,9 tonnas), līdz ar to nodrošinot 1073 – 1310 kg kravnesību.

Izvēles aprīkojumā ir pieejami rūpnīcā uzstādīti aizsargpaneļi no koka un LED griestu apgaismojums automobiļa iekšpusē, kā arī dažādi kravas telpas plaukti un pilnās starpsienas vai starpsienas ar logu virsbūves krāsā. Papildus var izvēlēties aprīkojumā iekļaut līdz pat 18 āķus kravas telpai, ko izmantot kravas nostiprināšanai, tostarp līdz 8 āķiem var uzstādīt uz grīdas (sešus — L1 versijai). Āķus var uzstādīt pat uz starpsienas, ko izmantot darba apģērba pakarināšanai kravas telpā. Izvēles aprīkojumā ir iekļauts arī sakabes āķis ar elektroinstalācijas komplektu.

NV300 Platform Cab – pārbūvei nevainojami piemērota platforma.

NV300 ir plaši pielāgojams, kas ir ļoti svarīgi mūsdienu korporatīvajiem klientiem, jo īpaši NV300 Platform Cab versija. Šasija bez virsbūves ir piemērota dažādu nozaru biznesa klientiem, kam nepieciešams vieglais komercautomobilis ar īpašu aprīkojumu. Sākot ar kempinga kravas automobiļiem un automobiļiem ar dzesēšanas iekārtām līdz pat pašizgāzējiem un automobiļiem ar multivides apraides iekārtām – saskaņā ar reģistrācijas datiem 97% pārbūves tirgu aptver Nissan vieglie komercautomobiļi.

NV300 Combi – ērts automobilis līdz pat deviņiem braucējiem un bagāžai.

Combi ir Nissan NV300 pasažieru versija. Šajā NV300 versijā pietiek vietas līdz pat deviņiem braucējiem (trīs sēdekļi trijās rindās), un vietas pietiek arī pasažieru bagāžai; L1 un L2 versijai attiecīgi ir 1000 un 1800 litru bagāžas ietilpība. Pateicoties divu aizmugurējo sēdekļu modularitātei, var izveidot izkārtojumu, lai palielinātu bagāžas nodalījuma ietilpību. Trešajai sēdekļu rindai var piekļūt no otrās sēdekļu rindas malējo sēdekļu puses, kuru atzveltnes var nolaist. Bagāžas nodalījuma ietilpību var palielināt vēl vairāk, izmantojot bagāžas pārsegu, ko var novietot divos dažādos augstumos. To var arī novietot vertikāli, tādējādi izveidojot vairākus nodalījumus. NV300 pasažieru versijas standarta aprīkojumā ir aprīkotas ar vienām bīdāmām sānu durvīm ar logu, otras bīdāmās sānu durvis ir pieejamas kā izvēles papildu aprīkojums.
 
Automobiļa salona dizains kā "mobils birojs”.

NV300 salons ir izstrādāts jo sevišķi rūpīgi, lai tas būtu pēc iespējas ergonomiskāks un ērtāks. Salīdzinot ar Nissan Primastar, autovadītāja sēdeklis ir novietots par 36 mm zemāk, lai autovadītājam būtu vairāk vietas virs galvas. Sēdekļa atzveltnei ir dabiska forma un labāks atbalsts, kas līdzinās vieglo pasažieru automobiļu sēdekļiem. Lai autovadītājam nodrošinātu maksimālu komfortu braukšanas laikā, autovadītāja sēdeklim ir ne tikai augstuma regulēšanas iespēja, bet arī regulējams sēdekļa izliekums jostas daļā un elkoņbalsts. Pateicoties uzlabotai gareniskai virzībai (+18 mm salīdzinājumā ar Primastar) un pavelkami/noliecami regulējamam stūres ratam, ērti jutīsies ikviens autovadītājs neatkarīgi no viņa izmēriem.

Visām NV300 versijām ir pilnībā pielāgojama pilota tipa autovadītāja sēdvieta un modulējams "mobilais birojs”, kas ļauj autovadītājam izvēlēties tieši tās funkcijas, kas atvieglo viņa darba ikdienu. Automobilī ir pieejama vieta gan portatīvā datora glabāšanai, gan, piemēram, piegādes sarakstu turētājs. NV300 nodrošina līdz pat 89 litru uzglabāšanas nodalījumu ietilpību. Priekšējā, centrālā sēdekļa atzveltnē ir iebūvēta noņemama starpliktuve, ko var novietot pret autovadītāja vai priekšējo pasažieri, pilnībā ievietot atzveltnē vai noņemt pavisam.

Automobilī ir 14 dažādas formas un izmēru uzglabāšanas nodalījumi ar 0,2 – 46 litru ietilpību. Visi uzglabāšanas nodalījumi ir pārdomāti integrēti automobiļa salona kopējā dizainā un izvietoti pēc iespējas praktiskāk. Tajos var uzglabāt ikdienā izmantotos priekšmetus, kas nepieciešami komercautomobiļa vadītājam, tostarp ūdens pudeles, bundžas, krūzes, mobilo tālruni, klēpjdatoru un rakstāmrīkus. Vislielākā uzglabāšanas nodalījuma tilpums ir 46 litri, un tas atrodas zem priekšējā pasažiera sēdekļa.

NV300 ir pieejama brīvroku piekļuves un iedarbināšanas sistēma, izmantojot kartes veida atslēgu, ko var neizņemt no kabatas. Automobiļa durvis var aizslēgt un atslēgt, vienkārši nospiežot pogu uz autovadītāja, priekšējā pasažiera vai aizmugurējo durvju roktura. Izmantojot īpašu kartes pogu, var atvērt tikai aizmugurējās durvis, kas ir noderīgi, ja nepieciešama bieža kravas iekraušana un izkraušana.

NV300 ir pieejamas vairākas audio sistēmas, tostarp izcilā NissanConnect informatīvi izklaidējošā sistēma. Automobilim ir septiņu collu skārienjutīgs ekrāns, Bluetooth savienojamība, satelīta navigācijas sistēma ar iespēju atjaunināt kartes no USB, DAB digitālais radio un Siri balss vadības funkcija iPhone lietotājiem.
 
Projektējot Nissan NV300, inženieri īpaši lielu uzmanību pievērsa trokšņa mazināšanai automobiļa salonā. Vējstiklam ir izmantoti īpaši sveķi, kas samazina vibrāciju un dzinēja radīto trokšņu dzirdamību automobiļa salonā. Braucot lielā ātrumā, tas samazina vēja radītā trokšņa dzirdamību. Vējstikla pīlārā ir iebūvēta trokšņu slāpēšanas tehnoloģija –prioritāte, jo atrodas tuvu autovadītāja ausīm. Crew Van un pasažieru versijai ir izstrādāts īpašs bīdāmo sānu durvju mehānisms, lai novērstu troksni automobiļa salonā, kad tās tiek aizvērtas.

Plašs dzinēja versiju klāsts.

NV300 tiek piedāvātas četras dzinēja versijas, lai ikviens klients varētu piemeklēt savām vajadzībām vispiemērotāko. Visās izmantots Nissan uzticamais 1,6 litru dCi dīzeļdzinējs – labāk pazīstams no Qashqai un X-Trail krosoveriem, piedāvājot izvēlēties piemērotāko jaudu 95 ZS, 120 ZS, 125 ZS vai 145 ZS. Pirmās divas dzinēja jaudas versijas ir aprīkotas ar vienu turbīnu, bet pēdējās divas – ar divām turbīnām. Dzinēja versiju klāsts ir plašāks salīdzinājumā ar Primastar, kas bija aprīkots ar dzinēju tikai ar vienu turbīnu. Lai apvienotu degvielas ekonomiju un braukšanas baudu, visām NV300 dzinēja versijām ir sešu pārnesumu manuālā transmisija.

Visas dzinēja versijas ir aprīkotas ar dīzeļdegvielas daļiņu filtru un atbilst jaunākajiem Euro 6 izmešu līmeņa standartiem. Turklāt NV300 ir aprīkots ar selektīvo katalītiskās reducēšanas (SCR) tehnoloģiju, kurā izmantots AdBlue karbamīda šķīdums, kas uzpildāms atsevišķā 20 litru tvertnē un, izraisot slāpekļa oksīdu (NOx) reakcijas oksidējošā atmosfērā, ļauj samazināt NOx izmešu emisijas apjomu.

Dzinēja versijas ar divām turbīnām ir aprīkotas ar Stop/Start sistēmu, kas ļauj samazināt degvielas patēriņu, kā arī ar "ECO” braukšanas režīma slēdzi un pārnesumu pārslēgšanas indikatoru. Tie ir pieejami arī 95 ZS dzinēja versijas izvēles aprīkojumā un ļauj autovadītājiem optimizēt degvielas patēriņu, ierobežojot griezi un izlīdzinot akseleratora reakciju.

Tehnoloģija ar divām turbīnām.

Dzinējs ar divām turbīnām vieglo komercautomobiļu vadītajiem nodrošina daudz priekšrocību, tostarp optimizētu degvielas ekonomiju un CO2 izmešu apjomu. Pirmā zemas inerces turbīna nodrošina lielu griezes momentu pie maziem dzinēja apgriezieniem, lai nodrošinātu spēcīgu uzrāvienu un labu veiktspēju paātrinājumā ar vidējiem apgriezieniem, lai nav jāpārslēdz uz mazāku pārnesumu – izcils sniegums apdzīšanas manevros. Otrā turbīna nodrošina ievērojami lielāku dzinēja darbības ātrumu, jaudīgāku un vienmērīgāku paātrinājumu.

NV300 dzinēja versija ar divām turbīnām ir aprīkota ar Stop/Start sistēmu, kas palīdz ietaupīt degvielu, un Smart Energy Management tehnoloģijām, kas reģenerē bremzēšanas un ātruma samazināšanas laikā zaudēto enerģiju. Stop/Start sistēma ir pieejama kā izvēles aprīkojums arī 95 ZS dzinēja versijai ar vienu turbīnu. Visi dzinēji ir aprīkoti ar dubultmasas spararatu, kas filtrē vibrācijas, jo īpaši pie maza dzinēja apgriezienu skaita.
 
Efektivitāte jau standarta aprīkojumā.

Degvielas patēriņa ziņā visefektīvākā Panel Van versija ir 125 ZS versija: oficiāli kombinētajā ciklā degvielas patēriņš ir 5,9 l/100 km un CO2 izmešu apjoms ir tikai 155 g/km. Combi versijas rādītāji ir pat vēl labāki – 5,6 l/100 km un 145 g/km.

Visā klāstā degvielas patēriņš ir vidēji par 1,0 l/100 km mazāks nekā Nissan Primastar. Tipiskam korporatīvajam klientam ar nobraukumu 30 000 km gadā potenciālais ietaupījums ir aptuveni 1 000 € trīs gadu laikā.

Apvienojumā ar Nissan visaptverošo 5 gadu / 160 000 km ražotāja standarta garantiju un ieteicamajiem tehniskās apkopes intervāliem ik pēc 2 gadiem / 40 000 km, NV300 ir Nissan jaunais "zemu ekspluatācijas izmaksu čempions”.

Nepārspējami dinamisks sniegums.
 
Nissan NV300 nodrošina precīzu stūrēšanu un ērtu braukšanu, ko var salīdzināt ar zīmola izslavētajiem krosoveriem, piemēram, Qashqai un X-Trail. MacPherson tipa priekšējā piekare ar stabilizatoru ir pievienota atsperu amortizatora blokiem, izmantojot šarnīrveida savienotājus. Dinamiskais komforts ir uzlabots, izmantojot jaunus priekšējos amortizatorus, kuri nodrošina labāku noturību uz ceļa, izbraucot pagriezienus.

Aizmugurējā piekare ar elastīgo siju nodrošina labāku akustisko komfortu, filtrējot ceļa radītos trokšņus. Aizmugurējo hidraulisko amortizatoru darbspēja ir atkarīga no automobiļa noslogotības — jo smagāka ir krava, jo stingrāka kļūst braukšana.

Visaptveroša drošība.

Papildus izturīgai automobiļa konstrukcijas uzbūvei jaunajam Nissan NV300 ir plašs aprīkojuma klāsts, kas radīts, lai nodrošinātu autovadītāja un pasažieru drošību un aizsardzību, piemēram, autovadītāja un priekšējā pasažiera drošības gaisa spilveni priekšpusē; sānu aizkarveida drošības gaisa spilveni un krūškurvja drošības gaisa spilvens; trieciena noteikšanas spiediena sensors; drošības jostu slodzes ierobežotāji; priekšējo sēdekļu drošības jostu spriegotājrullīši, kas sasaistīti ar priekšējo drošības gaisa spilvenu; galvas balsti ar aizsardzību pret atsitienu; aizmugurējo sēdekļu drošības jostu slodzes ierobežotāji; un trīspunktu ISOFIX stiprinājumi ārējiem otrās rindas sēdekļiem (Combi un Crew Van versijām).

Platleņķa sānu spoguļi ietilpst NV300 standarta aprīkojumā. NV300 ir pieejama arī stāvvietā novietošanas palīgsistēma ar atpakaļskata kameras attēla attēlošanu automobiļa salona atpakaļskata spogulī un aizmugurējiem stāvvietā novietošanas sensoriem. Standarta aprīkojumā ietilpst "aklās” zonas spogulis, kas iebūvēts priekšējā pasažiera saulessargā. Aprīkojuma līmeņi un precīzas specifikācijas ir atkarīgas no tirgus.

Visi NV300 ir aprīkoti ar elektroniskās drošības tehnoloģijām un autovadītāja palīgistēmām, tostarp bremžu pretbloķēšanās sistēmu (ABS), elektronisko bremzēšanas spēka sadali (EBD), elektronisko stabilitātes programmu (ESP), izslīdēšanu koriģējošo saķeres kontroles sistēmu (ASR) un palīgsistēmu braukšanas uzsākšanai pret kalnu. Savukārt Combi versijas standarta aprīkojumā ietilpst arī riepu gaisa spiediena kontroles sistēma.
 
Papildu drošības iezīmes:

Uzlabota saķere (Extended Grip). Šī funkcija ir paredzēta, lai optimizētu priekšējo riteņu saķeri ar sarežģītām ceļa virsmām (piemēram, mīkstu zemi, dubļiem, sniegu vai smiltīm). Vienkārši nospiežot pogu, tiek optimizēta ESP veiktspēja, tādējādi sekmējot iedarbināšanu un kustības uzsākšanu ar mazu ātrumu, neietekmējot riepu saķeri ar ceļa virsmu.
Drošības sistēma pret apgāšanos (Anti-rollover protection). Šī sistēma automātiski nosaka potenciāli bīstamas situācijas, uzraugot automobiļa korpusa apgāšanās leņķi. Ja sistēma konstatē, ka šis leņķis ir pārmērīgi liels, tā vismaz vienam ritenim aktivizē bremžu sistēmu, līdz tiek atjaunota automobiļa stabilitāte.
Adaptīvā slodzes kontrole (Load Adaptive Control). ESP automātiski tiek pielāgota atbilstoši automobiļa noslogotībai, optimizējot sistēmas darbību.

Inteliģentā mobilitāte.

Nissan Inteliģentās mobilitātes vīzija ir zīmola ilgtspējīgākas nākotnes nodrošināšanas stratēģija. Par to tika paziņots šī gada martā Ženēvas automobiļu izstādē. Tā tika izveidota, lai virzītu Nissan produktu evolūciju — gan vieglo komercautomobiļu, gan vieglo pasažieru automobiļu, — un tā ievērojami ietekmēs svarīgus uzņēmuma lēmumus saistībā ar to, kā automobiļi tiek darbināti, vadīti un integrēti sabiedrībā.

Nissan Inteliģentās mobilitātes vīzija balstās uz trīs pīlāriem – Inteliģentā jauda jeb ievērojami efektīvāku piedziņu izstrāde, piemēram, godalgotais 100% elektriskais furgons – e-NV200; Inteliģenta integrācija, kas paredz jaunas saiknes nodrošināšanu starp automobiļiem un sabiedrību, piemēram, projekti Vehicle to Grid (V2G — elektroenerģija no automobiļa elektriskajā tīklā); un Inteliģentā braukšana, kas paredz pārliecinātāku autovadīšanu, virzoties uz ProPILOT — Nissan autonomā vadības tehnoloģiju, kas Eiropas tirgū tiks ieviesta 2017. gadā.

NV300 Inteliģentās braukšanas iezīmes:

Palīgsistēma braukšanas uzsākšanai kalnā (HSA). Šī sistēma tiek aktivizēta automātiski, kad automobilis vairāk par 10% novirzās no gradienta. Iedarbinot automobili uz slīpas virsmas, sistēma divas sekundes neļauj tam ripot atpakaļ, lai nodrošinātu autovadītājam laiku atlaist bremžu pedāli un nospiest akseleratora pedāli.
Piekabes svārstību kontrole (Trailer Sway Control). Ja tiek konstatētas piekabes svārstības, šī sistēma samazina dzinēja apgriezienus un pārmaiņus aktivizē vadāmo riteņu bremzes, lai novērstu svārstību ietekmē radītās kustības un noregulētu piekabes darbību.
Stāvvietā novietošanas palīgsistēma ar atpakaļskata kameru (displejs iebūvēts automobiļa salona atpakaļskata spogulī). Atpakaļskata kamera ir pieejama kā izvēles aprīkojums, un tā tiek uzstādīta pie aizmugurējā kreisās puses bremžu luktura aizmugures durvju augšpusē. Kamera nodrošina izcilu laukuma automobiļa aizmugurē pārskatāmību.
 
NV300 Inteliģentās jaudas iezīmes:

Stop/Start sistēma un Smart Energy Management tehnoloģijas, kas reģenerē bremzēšanas un ātruma samazināšanas laikā zaudēto enerģiju.

Tirgū vadošā 5 gadu / 160 000 km ražotāja standarta garantija.

Jaunajam Nissan NV300 tiek piedāvāta labākā garantija komercautomobiļu segmentā. Visaptverošā 5 gadu / 160 000 km ražotāja standarta garantija vieglo komercautomobiļu īpašniekiem sniedz vēl lielāku pārliecību un sirdsmieru, un tā tiek piedāvāta visam Nissan vieglo komercautomobiļu klāstam (Nissan e-NV200 – 5 gadu / 100 000 km garantija*).  Šī garantija ir arī pilnībā nododama tālāk nākamajiem automobiļa īpašniekiem, un daudzos gadījumos tā attiecas arī uz Nissan oriģinālajiem aksesuāriem, kas ir tikuši iegādāti pasūtot automobili. Garantija tiek piedāvāta arī daudzām NV300 Platform Cab versijām.

*Nissan e-NV200 5 gadu / 100 000 km (atkarībā no tā, kas iestājas pirmais) garantija sastāv no 3 gadu / 100 000 km ražotāja standarta garantijas un 2 gadu Nissan 5★ pagarinātās garantijas. Pilnu informāciju par garantijas segumu un Nissan 5★ pagarinātās garantijas noteikumus un nosacījumus var saņemt pie Nissan dīleriem. Plašāka informācija pieejama: www.nissan.lv.