Atpakaļ

PARĪZĒ TIEK ATVĒRTA JAUNĀ NISSAN “ELEKTROKAFEJNĪCA”, ZĪMOLAM SVINOT TRĪS MILJARDUS AR ELEKTROMOBIĻIEM NOBRAUKTU KILOMETRU VISĀ PASAULĒ

Nissan LEAF īpašnieki ir sasnieguši vēsturisku trīs miljardu kilometru kopējā nobraukuma atzīmi, novēršot gandrīz 500 miljonu kilogramu CO2 izmešu radīšanu*.
Nissan atzīmē šo notikumu, Parīzē atverot pop-up kafejnīcu, kurā norēķinus var veikt ar energoapmaksu.
Nissan "elektrokafejnīca” iezīmē "Elektrizē pasauli!” (Electrify the World) sākumu – tā ir jauna digitāla kopienas platforma, lai uzlabotu izpratni par elektromobiļiem un veicinātu ilgtspējīgu dzīvesveidu.

16.12.2016. Šodien Nissan paziņoja, ka LEAF īpašnieki visā pasaulē ir sasnieguši ievērojamu atskaites punktu, kopumā nobraucot satriecošu daudzumu kilometru – trīs miljardus. Autoražotājs atzīmē šo notikumu, ieviešot jaunu digitālu platformu – "Elektrizē pasauli!” un Parīzē atverot pop-up kafejnīcu, kurā norēķinus var veikt ar energoapmaksu.
 

Šī kafejnīca ir pieejama Parīzes iedzīvotājiem un viesiem ierobežotu laika periodu – tikai no šī gada 16. līdz 18. decembrim. Nissan "elektrokafejnīca” piedāvā klientiem iespēju izmantot modernākās tehnoloģijas, lai ražotu savu elektroenerģiju. Viņi var maksāt ar šo enerģiju par produktiem un pakalpojumiem, tā izbaudot, ko nozīmē "elektrisks” dzīvesveids.

Pop-up kafejnīca piedāvā veselu klāstu jaunu tehnoloģiju, kas simbolizē Nissan Inteliģento mobilitāti, tostarp "xStorage Home” ierīci, ko kopā ar Nissan ir izstrādājis globālais energopārvaldības uzņēmums – "Eaton”. "xStorage Home” ierīcē tiek izmantoti otrreizējās lietošanas vai jauni Nissan elektroautomobiļu akumulatori, un tā ir izstrādāta kā enerģijas uzglabāšanas risinājums, kas ļauj klientiem labāk kontrolēt energopatēriņu savās mājās, ļaujot izvairīties no patēriņa augstu tarifu periodos. Šī ierīce tagad ir pieejama sešās dažādās konfigurācijās, piedāvājot patērētājiem plašākas energopatēriņa kontrolēšanas iespējas, un patērētājiem Apvienotajā Karalistē, Vācijā, Norvēģijā un Francijā jau tagad ir iespēja veikt "xStorage Home” iepriekšēju pasūtīšanu.

Nissan Europe elektrisko automobiļu nodaļas direktors – Garets Densmors (Gareth Dunsmore) teica: "Kad mēs laidām klajā pasaulē pirmo plašražošanas elektromobili –Nissan LEAF, tas izraisīja intereses vilni par nulles izmešu tehnoloģijām un bija mūsu pirmais solis ceļā uz Inteliģento mobilitāti. Kopš tā laika mūsu elektromobiļi ir kļuvuši vēl populārāki, un šodien LEAF īpašnieki ir sasnieguši jaunu atskaites punktu, kopumā nobraucot vairāk nekā trīs miljardus kilometru un novēršot gandrīz 500 miljonu kilogramu CO2 izmešu radīšanu.

Bet elektromobiļi ir tikai viens no Nissan redzējuma elementiem. Mūsu kafejnīca, kurā ir iespējams norēķināties ar energoapmaksu, ir lielisks veids, kā parādīt, kā mēs varam revolucionizēt elektroenerģijas ražošanu un tās lietošanas paradumus. Mēs vēlamies ļaut cilvēkiem izbaudīt, kā tādas jaunās tehnoloģijas kā "xStorage Home” var dot labumu mūsu dzīvēs šodien un palīdzēt uzlabot nākamo paaudžu dzīves.”
 
Nissan ir sadarbojies ar vairākiem tehnoloģiju un energouzņēmumiem, lai izveidotu šo pop-up kafejnīcu. Kafejnīcas apmeklētāji var pastaigāties pa gaiteni ar "Pavegen” elektromagnētiskās indukcijas flīzēm, lai ražotu elektrību, un izmēģināt "Pavegen” foto izaicinājumu, kura ietvaros apmeklētājiem ir jālēkā pa flīzēm, lai saražotu pietiekami elektroenerģijas  fotogrāfijas uzņemšanai. Kafejnīcā ir arī "WeWatt” inovatīvā bāra krēslu sistēma, kas aicina apmeklētājus mīt pedāļus tik ilgi, līdz tiek saražots nepieciešamais vatu skaits, un apmeklētāji tiek atalgoti ar izvēlēto dzērienu.

Nissan "elektrokafejnīcas” atvēršana aizsāk jaunas digitālās kopienas platformas – "Elektrizē pasauli!” darbību. Izmantojot zīmola lapas sociālajos tīklos un zīmola mājas lapas, Nissan pielietos savas gandrīz desmit gados uzkrātās zināšanas par elektromobiļiem, lai iedvesmotu jaunas diskusijas par ilgtspēju un "tīrāku” dzīvesveidu. Šī platforma arī piedāvā lietotājiem forumu diskusijām, mijiedarbībai ar zīmolu un informēšanai par dažādiem viedokļiem. Tās mērķis ir iesaistīt cilvēkus visā Eiropā un iedvesmot tos pievienoties Nissan "elektriskajai” revolūcijai, dzīvojot viedāk un ilgtspējīgāk.

Nissan ir elektromobiļu kustības pionieris, kas 2010. gadā laida klajā pirmo plašražošanas elektromobili – Nissan LEAF. Šobrīd visā pasaulē ir vairāk nekā 275 000 Nissan elektromobiļu, no kuriem 76 000 ir Eiropā. 

Lai uzzinātu vairāk par Nissan "Elektrizē pasauli!” kampaņu un Nissan Inteliģento mobilitāti, apmeklējiet: https://www.nissan.co.uk/experience-nissan/electric-vehicle-leadership.html