Atpakaļ

No 2007. līdz 2017. gadam – Nissan Qashqai atzīmē 10 krosoveru līderības gadus

  • Oriģinālajam pilsētas krosoveram – Nissan Qashqai šī gada februārī aprit 10 gadi.
  • Qashqai, būdams krosoveru segmenta pionieris, ir pirmais krosovers, kas atzīmē 10 gadu jubileju.
  • Laists klajā 2007. gadā, Qashqai joprojām ir Eiropā vispopulārākais krosovers.
  • 137 valstīs visā pasaulē pārdoti kopumā 3,3 miljoni Nissan Qashqai.


2017. gada februārī aprit tieši 10 gadi kopš Nissan Qashqai pirmo reizi parādījās tirgū, un Nissan to atzīmē ar stilu. Par godu šim notikumam Eiropā norisinās īpaši pasākumi klientiem un mediju pārstāvjiem.

 

Nissan ir pirmais automobiļu ražotājs, kas var atzīmēt sava krosovera 10 gadu jubileju viena vienkārša iemesla dēļ – Nissan Qashqai ir krosoveru segmenta pionieris, kas padarīja krosoveru segmentu tādu, kādu automobiļu industrija un automobiļu pircēji to pazīst šodien.

 

Desmit gadus atpakaļ nebija tāda automobiļa modeļa, kas veiksmīgi apvienotu SUV automobiļu praktiskumu un pievilcību ar kompakto hečbeku izmēriem, efektivitāti un dinamisko sniegumu.

 

Nissan Qashqai inovatīvā dizaina un universālā veidola "stāsts” aizsākās 2002. gadā, attīstot automobiļa modeli, kas pašos pirmsākumos bija paredzēts kā jaunā Nissan Almera. Nissan radošā komanda nolēma sākt automobiļa radīšanas procesu no paša sākuma un izveidoja automobili, kas patiesi atspoguļoja to, ko vēlējās pircēji, tajā pašā laikā īstenojot dzīvē Nissan zīmola saukli – "Innovation & Excitement for Everyone” ("Inovācijas un aizrautība ikvienam”).

 

Pirmās paaudzes Qashqai tirdzniecība tika uzsākta 2007. gada februārī, un tas, nonākot tirgū, uzrādīja tūlītējus panākumus. Vēl pirms gada beigām visā Eiropā tika pārdoti gandrīz 100 000 Nissan Qashqai, un kopš tā laika Nissan panākumi nav mazinājušies.

 

10 gadu laikā Eiropā pārdoti vairāk nekā 2,3 miljoni Nissan Qashqai, kas to padara par šajā reģionā visvairāk pārdoto krosoveru. Šajā laikā Qashqai ir arī ieguvis vairāk nekā 80 dažādus apbalvojumus, ieskaitot 19 "Car of the Year” godalgas.

 

Pols Vilkokss (Paul Willcox), Nissan Europe priekšsēdētājs saka: "Kad 2007. gadā tikai laists klajā Nissan Qashqai, tas bija unikāls automobiļa modelis tirgū. Tas joprojām ir krosovers numur viens, jo tas ir palicis uzticīgs saviem ideāliem, kā arī tādēļ, ka visā Qashqai pastāvēšanas laikā mēs esam nepārtraukti ieviesuši jaunas inovācijas un tehnoloģijas.”

 

Nissan Qashqai nepārtraukto uzlabojumu ieviešanas procesu perfekti attēlo, piemēram, Nissan godalgotā 360° apkārtskata monitora ieviešana šim krosoveram 2010. gadā, kad Qashqai tika ieviesti vairāki atjauninājumi. Līdzīgi tam – 2014. gadā, laižot klajā otrās paaudzes Qashqai, tam tika ieviesta, piemēram, inteliģentā automobiļa stāvvietā novietošanas sistēma.

 

Nissan "celmlauža gars” ir neapšaubāmi mainījis automobiļu tirgu Eiropā. Desmit gadu laikā, kopš tika laists klajā Nissan Qashqai, "C” segmenta krosoveru tirdzniecības apjoms Eiropā ir pieaudzis līdz pat 2,6 miljoniem pārdotu krosoveru 2016. gadā vien. Gandrīz visu galveno automobiļu ražotāju zīmolu klāstā tagad ir parādījušies ar Qashqai konkurējoši automobiļu modeļi, tirgū esot 21 Qashqai tiešajam konkurentam, taču neskatoties uz to, šī segmenta pirmatklājējs – Qashqai joprojām ir krosovers numur viens.

 

2016. gadā Nissan Eiropā (ieskaitot Krieviju, Ukrainu un Kazahstānu) pārdeva 261 429 Qashqai. Tā ir 10% tirgus daļa, uzrādot 5,2% pieaugumu pēdējo 12 mēnešu laikā.

 

Nissan Qashqai ievērojamie panākumi ir vērojami ne tikai Eiropā – 137 valstīs visā pasaulē uz šo brīdi ir pārdoti 3,3 miljoni Nissan Qashqai.

 

Noskatieties Nissan Qashqai "10 panākumu gadu” video: https://youtu.be/4_1H8_lZm5g